Sunday, February 7, 2010


ari ni aku ngah study kat mcd sunway..sambil2 2 tlis la blog jap...dah lama aku ni x update blog.. sbb jrang on9..nsib baik la kat mcd ni da wireless.aku wt account ngan mel n nuzul..bez gak lpak sni...smbil2 2 on9 r..bnyak cer r sepanjang sem lpas n sem ni..aku pon da serabut...maybe ni dugaan idop kot..rumah sewa kmi pon da berantakan da..semua orang da x sehaluan...da member nak msuk n kluar dri umah kitaorang...da la mamat sorang ni..perangai mcam cibai...da dpat keta trus x pedulikan kitaorang..da mla wt perangai..mcam babi kot..bkan pe...dlu time dia susah mcam2 kmi tlong dia..bkan nak ungkit tp orang mcam 2 mmg x kenang jasa...aku akan ingat smpai mati ape yg dia wt kat kmi...kmi da wt x peduli r kat bdak ni...ag pon dia mmg x serasi pon ngan kami..kalau dia nak kluar dr umah kmi pon lg bgus...snang ati aku....mamat ni mmg haram r...dia ni bdak food service.ermmmm pape pon aku akan tngok n tunggu ape balasaannyer

No comments:

Post a Comment