Friday, September 11, 2009

wt assignment


ari ni as ku g wt assignment food sc ngan kwan2 alu kat laman siswa..tp sbelum 2 aku sdih gler sbb kunci mtor aku ilang..pastu nak g uitm xda transport...pas2 aku rasa bersalah sangt nak minx tolong nuzul...aku xska nyusahkan orang dowh..tp lastly nuzul ntar aku jgak..cian dia..dia letyh kowt...pas2 kami pon start wt assignment..nak dijadikan cerita..aku nampak gulz yg aku mnat..xjd aku nak wt keje..mmg comel thap dewa la..bg aku la..aku ska dia..aku usyar ja dr jauh..last2 aku rasa bdak 2 prasan kot..mmg aku ska la..dlam ati aku ni berdebar2 ja..bg aku dia cantik la...isk xdapat aku tafsir gna perkataan& luahan ati ni..hanya hati aku ja tawu perasaan aku time 2..kalau la dia nak jd teman aku..mmg aku trima n jaga dia elowk2...mmg ati aku rasa lain time nampak dia..isk2 mlam ni mesti aku mimpi dia la sbb tingat muka dia yg comel 2

No comments:

Post a Comment